Saturday, February 27, 2010

Blog Hit Naik Mendadak

assalamulaikum
haa sapa yg visit tp x jd follower ni?
hehe xpala,aku x kisah pun..
baca lah kengkawan.
mmg aku jdkan blog ni
medium utk aku dekatkan diri dgn peminat2
hahaha xda makna,bukan le
tp medium utk cakap yg aku mintak maaf
n stuff like that..
well ye la aku faham ada orang
yang jenis nak tau tp malu nak tanya
haa betul x?
em u know wat?actually kita bukan
nak menyebuk sangat hal orang,
tapi kita dah terbiasa nak tahu hal org je kan?
hihi well aku x expect le
ko semua tiba2 mengendeng2 kat
aku tanya tu tanya ni kan?
hahaha apekebende contohla kau bg ni
x kena langsung..
so kepada member2 yg g dinner,
macamana baju dinner?
peh yg ppuan tu confirm semua nk jd diva ek?
eleh aku tau ko mmg suka dinner2 yg
bg tema glamour n glitzy ni..
ek eleh apedehal,klu suka pun apa la orang nak kisah kan?
bukannye ko semua mintak duit dia nak beli baju.
guna duit ko kan,so up to u..
aku?aku x heran sangat dinner ni.
aku pergi mmg betul2 sbb aku kisah sgt utk third year je.
kat situ je kita kumpul 4 the last time n amek gambar..
confirm korg nk snap2 pic mlm tukan
ye la memories..
aku pakai baju biasa je,x glamour x glitz.
tp who know that night i might wearing somthing
crazy?wahahaha xla,xkan punya,
so okla
till next time,spread the love baby.
bye~

2 comments:

Unknown said...

hahhaha...x kesah kot pasal baju...

Khairul Anuar said...

eleh...ye ke?~

Post a Comment