Wednesday, February 24, 2010

Berdamai

assalamualikum..
entry kali ni aku nk tujukan kepada
sesiapa yg ada kena mengena dgn hal ni.
aku xtau apa yg korang dengar dr siapa2
aku x pernah buat naya kat korang kan
so ada sebab x korang x perlu kawan dgn aku
if some1 told u to do so?
em aku nk minta maaf if ada some of u guys
yg aku ada remove dr fren list FB
mungkin korg x kisah pun.
ada sebab sbnrnya bukan aku saja2..
sbabnya setiap kali aku post somthing
yg xada kena mngena pon dgn sapa2
mesti ada some1 yg xpatut tau akn tau.
aku x kisah kalau dia tau sbb facebook kan
tp pastu aku
dituduh hasut budak2 ni benci dia.
aku hasut?zzzzz
boringnya tuduhan tu..satu benda je yg aku nak cakap
kalau kita x suka seseorang tu kerana
perangai dia yang memang kita sendiri
x suka sikap2 yg macamtu,
perlu ke ada orang yg kena hasut kita untuk
x suka orang tu padahal kita mmg dah ada sebab
kita sendiri.
faham x mesej aku?
so aku nak hasut?well that is out my league.
ok ini secara general lah k..
kalau kita rapat dgn orang tu
then kita tau dia mmg ada orang yg dia x suka
perlu ke kita cari cerita untuk api2kan dia?
apa tujuan buat macamtu
mungkin nak perhatian ke?
well aku x taula kenapa sebab aku x pernah
le cari2 update baru n bgtau ke sesiapa
utk terus admire oleh pendengar2 setia.
xguna apa pun buat mcm tu.
aku x tuduh,aku pun dengar je orang2
yg berpotensi buat mcm tu
aku just nak jaga privasi aku
n xnak ada mulut yg terus tuduh aku macam2
sory,if korang nak anggap aku jahat
well aku xdapatlah nak pergi cr 1by1 utk terangkan
benda2 remeh ni..
kita dah kenal dr sem1.. kenapa kita nak
ikut cakap orang utk berkawan?
we built our trust on each other
bcos we know for a quite a time guys.
aku selalu dgr ada orang kata
"awak jgn kawan dgn nuar"
aku x pernah pulak cakap kat diorang
pergi buat dajal dgn dia.
apa yg jd (kena tuduh yg dulu tu)
is between me n that person
aku xtaula apa jenis manusia boleh hasut2.
tp luckily org yg dengar tu x ikut ckp dia
sbb diaorg tau yg aku x pernah hasut balik
sebab?sebab kat atas tu,baca balik.
aku ada je dengar kes2 yg baru ni
yg lagi teruk dari aku dituduh dulu
tp that person boleh plak lupakan
peristiwa yg memalukan dia tu.
tp pasal yg aku tu,macam nak bawak
sampai ke kubur,aku xnak bermusuh
sebab aku pun dituduh,aku xtau siapa
yg cakap aku yg hantar benda tu
wow budak tu mesti dendam dgn aku
sampai sanggup cakap aku yg hantar
benda tu. ish3
kita dah tahun 3 kan,dah sampai
nak abis ni pun aku still xpaham
kenapa aku rasa mcm terikat lg
dgn seseorang tu even dah xada
apa2 yg boleh temukan kitorg.
sebab aku dgr macam2 ok,sebab tu.
aku pernah cakap kat member tu
"kalau kau tak nak masalah,
ko jgnlah post status yg mcm tu lg kt fb"
aku cakap mcm tu sebab nk jaga
relationship orang yg terang2 ada
masalah dgn aku..
apa yg aku dpt bila ckp cmtu?
kena tuduh lg ade la
very useless.
bukan nk nmpak baik tp itu
mmg sumpah aku ckp cmtu ke dia.
tp org dah xnak ikut.
so bukan masalah aku kan?
erm well apa2 pun
sory la if i have 2 act like this
i have too,i need to defense myself
n ensure my privacy,my fren is well protected.
fuhh well,if this sort of thing happen again
(but i think it will)
korang pikirlah sendiri.i done with him or her
or watever..
ok la
till next time~

3 comments:

MisZteEN said...

owh nuar...
kite same2 di benci.. xpe2...
allah 2 sentiase ade ngan kt...
kuasa DIA lg hebat... (^__^)
so hepi2...

Khairul Anuar said...

ye asz..
i dont mind to be hated
just jgn lah bgtau ke orang lain
n ajak orang lain sekali benci aku.
jgn paksa org pilih kawan
kalau kita sendiri x pandai pilih
macam tu lah lebih kurang~

MalamDecipher said...

nuaor..asal lah..crita2 tension jer ni? pedulikanlah org2 yg tak bermanfaat pada diri dan hidup kita...sebulan jer lagi..sbr lah..time2 ni..critakan kenangan terbaik bersama org tue..at least kt menghalang dr kemarakan api *tiba2 bidang bomba* wlpn dorang baling shit kat kita..kt leh balas balik dgn menjadikan shit tu baja yg boleh menumbuhkan sekuntum mawar yg indah dan wangi...+_+ aku hrp ko paham..u go gurl!!! i mean..ko kan nuaor...^_^

Post a Comment