Saturday, March 6, 2010

March dah ke?

Assalamualikum..

Cepat betul kan masa ni berjalan

Tup tup, tep tep, tap tap, tip tip

Dah bulan 3 dah ha

Wow, unbelievable kan?

Well,next month dah final exam.

13hb 4 paper last,pastu tata UMT

Haha x sedih pun tinggal kan u ni

Coz cm xda apa2 je kat umt ni.

Life kinda boring, sort of sitting in a wheel chair

& do nothing..

Eh bukan life u xbest,tp kat sini je kurang memberangsangkan.

U know,teenagers need entertainment

We wanna have fun beside being a student of cos.

But come to think of it, aku rasa duk t’ganu ni

Banyak cabaran dia..

First, I have to learn their slang.

It’s hard to find food that I like.

& the weather is slightly unpredictable.

Bila hujan,sampai 3 4 hari,panas setengah hari

Pastu hujan balik petang sampai lusa.

Kalau panas pulak, berdoa sampai 2 minggu baru dapat hujan.

Erhhh so not cool.

So t’ganu aku rasa utk orang pantai timur je.

Ramai dah aku jumpa org2 sini yg xnak kawan

Dgn orang luar.kenapa?kitorg ni x cool ke?

Kurang kaya?korang kaya ke?

Well x palah,as much as I concern,I don’t care.

Haha!

Lepas exam ni aku dah start merantau dah.

Mana?KL le duduk rumah kawan.

Nak beli kereta,family nak belikan

Aku terima je, patutnya dah beli sem lepas

Tp ada halangan besar..

Ermm aku pun xnak stay sgt kt rumah lama2.

Bukan aku ada masalah tp orang lain yg ada pblem.

Aku xnak masuk campur

So I walk away to find my own place

Till I found what I want..

Susah aku rasa nak cari keja ni..

If there is 1 thing I could not tolerate

Is the rival..aku x suka la bersaing2 ni..

Nak compete2,malas je..

Sebab manusia ni kalau dia nak lebih dr org lain,

Diorg akan jd buta, yg salah pon nmpk betul..

huhu ok

Then kena cr kawan2 yg baru.

Ye lah tempat baru kan..

Kepada kawan2 aku sekarang

Ini aku nak cakap..

YOU ARE JUST IN THE BEGINING OF A SUCCESFUL JOURNEY

AND I WANT YOU TO KNOW THAT

I WILL ALWAYS BE THERE, CHEERING ON YOU

IN EVERY STEP YOU TAKE

AND I WILL TELL TO ANYONE WHO WILL LISTEN

THIS IS MY FRIEND

YOU CAN DO THIS

Nak nangis x ayat aku ni?

Well aku mmg suka bermain2 dgn kata

Wahaha

Em aku rasa cukup sampai sini.

Till then, spread the love baby

Bye~

3 comments:

Unknown said...

nk abes da...
uhhh...xsangke...

Khairul Anuar said...

yaa
sama lah kita..
time 1st2 sampai sini dulu
sakit jiwa~

MalamDecipher said...

takda apa2 ke kat UMT ni nuaor...???? *nada sedih* aku ingat kita kawaan dan kekawanan kita telah berjaya melakarkan memori rainbow dihati ko~~~ terima kaseh nuar...slmt tinggal~~ T_T *cewahliao!! leh tahan koot ayat aku!!*

apa2 pun berlaku...thanks 4 the memory!!! ko akan lupa aku..jd sblm ko lupa..ketahuilah..ko bnyk sakit kan hti aku!!!!! sbb ko lawak dan aku telah rasa tercabar kat situ......hihihih ^o^

Post a Comment